Сервісне обслуговування систем опалення

Перейти в розділ:


Сервісне обслуговування систем опалення

   Сервісне (технічне) обслуговування – ремонт або інші дії, необхідні для відновлення або підтримки працездатності і справності устаткування в період його терміну служби після закінчення гарантійних зобов’язань виробника, а також ремонт устаткування у випадках, що не підпадають під гарантійні зобов’язання виробника.

Сервис

   Для того, щоб повною мірою здійснювати ремонт газового обладнання та його сервісне обслуговування, необхідні спеціальні знання і великий досвід роботи. Крім того, не обійтися в цьому важливому і трудомісткому процесі і без спеціального устаткування. Газові котли відносяться до категорії підвищеної пожежовибухонебезпеки , так як вони працюють на одному з самих потенційно небезпечних палив.
Тому, ставши власником котельного обладнання, не варто брати на себе таку відповідальність і здійснювати монтаж, ремонт або обслуговування самостійно. Краще за фахівців цю роботу не зробить ніхто.
Ми надаємо повне сервісне і технічне обслуговування, послуги з ремонту, а також весь спектр робіт, необхідних для якісного і повноцінного функціонування опалювального
обладнання різної конфігурації і різних виробників.

Введення обладнання в експлуатацію

   Роботи по введенню в експлуатацію виконуються для споживача безкоштовно. Вартість проїзду фахівця сервісного центру (СЦ) до об’єкту, де встановлено опалювальне устаткування, для введення його в експлуатацію компенсує споживач. Сервісний центр має право відмовити споживачеві у введенні в експлуатацію в разі відсутності пакету дозвільних документів, потрібних законодавством України і органами місцевої самоврядності, а також виявлення порушень монтажу, викладених в паспорті виробу.

Перелік робіт, які повинен виконати сервісний фахівець під час введення устаткування в експлуатацію:

  • Перевірка правильності монтажу, згідно з рекомендованими схемами заводу – виробника і норм України, що діють;
  • Перевірка щільності з’єднань в місцях підключення газу, вимір тиску;
  • Перевірка правильності відведення продуктів згорання і роботи припливної вентиляції;
  • Перевірка тиску газу на пальнику і регулювання при необхідності;
  • Включення котла і перевірка його працездатності в режимах опалення і приготування гарячої води;
  • Проведення інструктажа споживачеві або його уповноваженому представнику про основні правила експлуатації і техніки безпеки;
  • Складання Акту технічного стану при введенні в експлуатацію.

Заповнення талона введення в експлуатацію.

   Слід врахувати – організація, що виробляла введення устаткування в експлуатацію, надалі несе гарантійні зобов’язання перед власниками устаткування.

Щорічне технічне обслуговування

   Щорічне технічне обслуговування (ЩТО) плановий профілактичний захід, обов’язковість якого потрібна гарантійними умовами на устаткування, повинен проводитися не рідше за один раз в рік (після закінчення або перед початком опалювального сезону) кваліфікованими фахівцями СЦ для перевірки роботи устаткування з точки зору безпеки, економічності, функціональних особливостей. У щорічне технічне обслуговування входить чищення всіх елементів теплогенератора регулювання автоматики і автоматики пальника. А в разі виявлення в котлі несправних вузлів, при неможливості їх відновлення, дані вузли замінюються.

Регламент робіт при щорічному технічному обслуговуванні:

  • При запиленні або забрудненні провести очистку котла. Перевірити стан теплообмінників опалювання і ГВП. Якщо теплообмінники вимагають хімічного очищення – повідомити власника.
  • Упевнитися, що робочий пальник не має внутрішніх забруднень;
  • Перевірити стан і працездатність електродів запалення і іонізації;
  • Перевірка роботи котла в зимовому і літньому режимах;
  • Перевірити на працюючому котлі автоматику безпеки: — на перегрів; — на перекидання тяги; — на зникнення полум’я.
  • Перевірити робочий тиск азоту в розширювальному баку і, при необхідності, відновити до необхідного;
  • Перевірити максимальну встановлену потужність;
  • Перевірити автоматичний повітроспускник і запобіжно — скидний клапан;
  • Перевірити датчик недостачі води;
  • Перевірити працездатність циркуляційного насоса і триходового клапана;
  • Перевірити параметри датчиків NTC контура опалювання і контура ГВП;
  • Перевірити тиск газу і налагодитити газову автоматику;
  • Заповнити Акт про проведення щорічного технічного обслуговування.

Запитати